Een cultuur van constructieve feedback installeren, is iets wat hoog op het prioriteitenlijstje staat van veel organisaties. Zeker in tijden waar voornamelijk virtueel wordt gewerkt, is het essentieel om alle communicatielijnen open te houden. In cocreatie met enkele klanten heeft The Tipping Point een hele reeks leer- en veranderinitiatieven gelanceerd die samen met hun H.R. voor de nodige boost en effecten heeft gezorgd. Van virtual learning journeys rond psychologische veiligheid en feedback vragen tot train-the-trainers, verdiepingsessies, learning labs & toolboxen voor de interne trainers. Een heel arsenaal aan digitale tools die ongetwijfeld voor de nodige inspiratie kunnen zorgen.
Tijdens deze sessie gaan we dieper in op het concept van een feedbackcultuur en hoe je dit effectief kunt implementeren in jouw organisatie. Ontdek waarom een feedbackcultuur zo cruciaal is en wat jij kan doen om het verschil te maken in jouw organisatie.
A.d.h.v. best practives en wetenschappelijke inzichten loodsen we jou door een interactieve sessie en op het einde ga je naar huis met een gepersonaliseerd actieplan dat je de dag nadien in de praktijk kan zetten.
Wat houdt een ondersteunende feedbackcultuur precies in en welke positieve effecten kan het hebben op jouw organisatie. We duiken in de wetenschappelijke inzichten en markttendenzen om te begrijpen waarom dit zo belangrijk is en aan welke knoppen je kan draaien om een feedbackcultuur te beïnvloeden.
In dit gedeelte onderzoeken we de impact van een feedbackcultuur op verschillende niveaus binnen jouw organisatie. We kijken naar de rol van de organisatie, de leidinggevenden en de medewerkers in het bevorderen van een feedbackrijke omgeving.
Wat betekent een feedbackcultuur voor leren en ontwikkelen binnen de organisatie. Waar moet je op letten en hoe leg je de juiste focus en je leer-en ontwikkelprogramma’s?
U vraagt, wij draaien
Deze gratis sessies zijn bedoeld voor (interne) H.R. en Learning & Development professionals.
Het maximum aantal deelnemers is 2 per organisatie. Indien meer personen van dezelfde organisatie deze demo willen volgen, graag een seintje op info@thetippingpoint.be
Maak kennis met An, de ultieme jongleur! Als Managing Partner slaagt ze erin om 100 ballen in de lucht te houden terwijl ze haar team van consultants en trainers met een constante glimlach aanstuurt.
Met bijna 20 jaar ervaring in HR en leren is ze dé referentie voor het ontwerpen van impactvolle leertrajecten die een cultuur van dialoog binnen organisaties bevorderen. Of het nu gaat om het beheren van klantrelaties of het ontwikkelen van veranderstrategieën, bij An lijkt alles moeiteloos te gaan—niemand weet hoe ze het doet, maar haar glimlach zegt alles!
Tom is oprichter en managing director van The Tipping Point, maar vooral een gepassioneerde vertaler van wetenschap naar de praktijk. Met meer dan 22 jaar ervaring in leiderschap, feedbackcultuur en psychologische veiligheid, combineert hij scherpe inzichten met een pragmatische aanpak.
Hij gelooft dat elke dialoog een kantelpunt kan zijn en onderzoekt voortdurend hoe gesprekken bijdragen aan groei, welzijn en prestaties. Als keynote speaker en trainer daagt hij teams en leiders uit om niet alleen te praten, maar écht in gesprek te gaan. Serieus over impact, maar altijd met een vleugje speelsheid.
Nimium is gecertificeerd door VLAIO als een geregistreerde dienstverlener voor de KMO-portefeuille voor zowel het verlenen van Advies onder registratienummer: DV.A246303 als voor het verstrekken van opleidingen onder registratienummer: DV.O246304.
Start je zoekopdracht en krijg toegang tot waardevolle bronnen en artikelen.
Steeds op de hoogte blijven van de laatste artikels, events en meer? Word hier lid van onze community!