De Proud Mary Campfire Sessions zijn gezellige seminaries waarbij telkens één bepaald thema aan bod komt die je onderneming helpt groeien. Een sit & listen-concept waarbij we samenkomen om te netwerken, een hapje te eten én vooral om veel bij te leren.
Tijdens deze Campfire Session duiken we in de wereld van neuromarketing. Drie sprekers nemen je mee in hoe inzichten uit gedragspsychologie en breinonderzoek jouw werkgeversmerk sterker, slimmer én aantrekkelijker kunnen maken. Van eyetracking tot facial coding, van branding tot beleving, ontdek hoe je met kleine aanpassingen een groot verschil maakt in de effectiviteit van je recruitment marketing en employer branding.
We verwelkomen je graag op deze Campfire Sessie op donderdag 22 mei bij smekk en vertellen je graag hoe je van jouw merk een blijver maakt, eentje die blijft hangen in het hoofd én het hart van je kandidaat én je team.
Ontdek de sprekers en alle praktische informatie hieronder ⬇️
Schrijf je snel in en verzeker je plekje bij het vuur.
📍 smekk – Sluisstraat 2, 8710 Wielsbeke
🗓️ Donderdag 22 mei 2025
⏰ Van 19u00 tot 22u30
90,- (incl. btw) – bestaande Proud Mary klanten komen gratis
Tina Fabry is oprichter van Proud Mary en bruisend marketingbrein. Als strateeg, trendwatcher en innovator denkt ze altijd drie stappen vooruit. sTijdens de Campfire Session vertaalt ze neurowetenschap naar creatieve campagnes en branding die echt blijven plakken. Haar missie? Van alle merken love brands maken. Altijd met goesting, altijd met impact.
https://www.linkedin.com/in/tinafabry/ – https://www.proudmary.be
Na een recente naamsverandering en gloednieuwe (employer) branding weten Stijn en Niels van smekk hoe groot het verschil is dat een sterke merkidentiteit kan maken. We vroegen naar hun ervaring en tips. “Ons logo, de kleuren, de typografie… elk detail raakt een gevoel. Het plaatje klopt – voor ons én voor onze klanten.” “Sterke branding doet meer dan opvallen,” zegt Stijn. “Ze blijft hangen.”
https://proudmary.be/portfolio/smekk
Eveline Smolders is onderzoeker met een passie voor het brein. Ze werkt bij het Expertisecentrum Duurzaam Ondernemen en Digitale Innovatie, waar ze complexe vraagstukken aanpakt met slimme, psychologische inzichten. Tijdens de Campfire sessie van Proud Mary deelde ze de resultaten van een tweejarig praktijkonderzoek naar neuromarketing, inclusief hands-on tips over eyetracking, facial coding en meer.
Proud Mary is gespecialiseerd in het ontwikkelen van sterke werkgeversmerken, zowel naar buiten toe als binnen de organisatie zelf. Ze helpen bedrijven om helder en authentiek uit te drukken wie ze zijn als werkgever, waardoor ze makkelijker het juiste talent kunnen aantrekken én behouden.
Met campagnes voor onder andere FrieslandCampina, Paulig, CGK, Boplan, Braem, EMPWR, Milcobel, AZ Groeninge en Zoutman heeft Proud Mary bewezen dat een doordachte combinatie van interne communicatie, strategische creativiteit en employer value propositions écht het verschil maakt.
Ze zetten niet alleen in op opvallende recruitmentcampagnes, maar zorgen er ook voor dat de identiteit en cultuur van het bedrijf intern gedragen en versterkt worden. Want wie medewerkers duurzaam aan zich wil binden, begint best bij de eigen mensen.
Meer weten over hun aanpak en resultaten?
Bekijk hoe Proud Mary werkt.
Nimium is gecertificeerd door VLAIO als een geregistreerde dienstverlener voor de KMO-portefeuille voor zowel het verlenen van Advies onder registratienummer: DV.A246303 als voor het verstrekken van opleidingen onder registratienummer: DV.O246304.
Start je zoekopdracht en krijg toegang tot waardevolle bronnen en artikelen.
Steeds op de hoogte blijven van de laatste artikels, events en meer? Word hier lid van onze community!